Nuffnang

Friday 22 July 2011

LAGI-LAGI PECAH RUMAH

assalamualaikum....


aduhhhhhh aku naik risau r ngan keadaan skung ni.....kes2 pecah rumah da makin menjadi2....risau aku dibuatnye.....lau sekadar ambik barng xpe la....ni siap acu2 parang la...sabit la....pisau la...nasib bek x pakai bazuka.....


kalau da nama pon jahat diorang sanggup wat pe je untuk dapatkan apa yang diorang nak....
sampai kerana rm50 pon boley men bunuh-bunuh.....
ape ke pedajal sangat la hati diorang ni semua.....


aku kalau dapat la yang pecah uma ni sure aku ikat kat pokok and tabur kerengga...bia padan muka beliau-beliau yang jahat sangat nieh....
bagi kerengga lak belasah diorang ni...
aku pon pelik tgk manusia macam ni
kerja malas tp wat kerja haram
menyusahkan orang
dah kene petir baru padan muka
aku doakan u alls semua dihindari dari sebarang malapetaka dan dijauhi dari insan-insan berniat jahat keatas diri dan keluarga u alls....amin....moga dapatlah hendaknya diperkenankan oleh ALLAH S.W.T supaya kita selamat dan sejahtera hingga ke akhir hayat 


SEKIRANYA TERTANGKAP TIADA PENYESALAN UNTUKNYA



No comments:

Post a Comment