Nuffnang

Friday 9 December 2011

MAR#1 TERKEZUUUUUUT~~~

assalamualaikum.....


song from hazama-cinta teragung

hai......
pe kabar sume....dah lama nampaknye aku tak mengarut kat laman blog sendiri....hehehe
emmm entry kali ni aku nak cite la sikit pasal kejadian-kejadian beberapa hari ni......
semalam umah aku ade majlis tahlil arwah akak aku.....jgn xtau lak yang aku pernah ada akak....alhamdulillah selamat selesai dengan jayanya....nama arwah akak aku SITI AMINAH BINTI RAZALI....so sesape yang baca blog ni jgn lupe la ye sedekahkan al-fatihah pada arwah akak aku....hope allah sahaja yang dapat bg ganjaran pada korang sume......amin~

heeeeeeee semalan tanpa disangka dan dikejutkan dengan kedatangan bakal mertua n ipar.....cewaaaahhhhhh~ tak sangka aku.....happy sangat2.....thanks for iqa n mom sebab sudi dtg la ye.....pada syg (hazirah ramli) yang tak dapat hadir sebab ada tes at u.... its ok.....i faham..... =p

lauk pon habis licin....alhamdulillah x membazir......

thankz jugak pada org kampung....saudara-mara.....adik beradik sekalian yang sudi hadir pada majlis tahlil yang x seberapa ni......

HOPE KALAU ADA MAJLIS DI LAIN HARI 
DATANGLAH LAGI YE






DAH LAMA TAK BUKA BLOG
TETIBE DAH TUKAR JADI
HA AND MAR
HEHEHE


tekan like if like....

No comments:

Post a Comment