Nuffnang

Friday, 7 September 2012

HR#22 Islam tak ? Selamat Hari Raya !

Assalamualaikummmm. :)

Selamat hari raya maaf dipinta semoga dimaafkan segera jangan disimpan di dalam jiwa senyum dan jangan ada dusta. Err. :D 


Tajuk tu saje kasi geram. Geram ke? Memang tengah geram sikit ni. :P Hee. Maafkan sahaja lah salah silap orang kat kita semua. Walau apa pun sekali salah mereka. Boleh ?

Kami, HR dan MAR mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan juga batin. Masih tak terlambat kan untuk sampaikan ucapan? :) Syawal kan sebulan. Hari raya ni lah masanya nak kumpul duit raya. Eh? Salah niat dah tu. Hari raya kan hari kemerdekaan umat islam. Hari dimana semua umat manusia yang beragama Islam saling bermaafan dan memaafkan diantara satu sama lain. Kan?

Hee, HR pun taknak lepaskan peluang nak sampaikan ucapan. Walaupun ada diantara korang yang baca entry ni tahun 2013. :D

Peringatan akhir dipetik dari status rakan facebook 


"kita nie nak buat perangai pon, tak payahla hat pelik-pelik sangat. buat susah orang ja nak kena melayan."

;)

Okay, tata ! :D Nanti HR tambah gambar eh.

No comments:

Post a Comment